Reklamní agentura

Honey bunny s.r.o. ®
Mysločovice 5
763 01 Zlín

Jak se k nám dostanete?

Kabelové televize

HBO

Exklizivní premiérový kanál působící ve 45ti zemích světa.V České republice zahájilo HBO své působení v roce 1994. Vysílá 7 dní v týdnu 24 hodin denně, plně v českém jazyce.

Cílová skupina:

  • vysoký socioekonomický profil, střední věk

Jetix

Jediný televizní kanál vysílající v českém jazyce určený výhradně dětem.
Pan-evropská stanice přinášející českým dětem 18 hodin příběhů pohádek
a kouzel denně.

Cílová skupina:

 

  • cílová skupina jsou děti, 4 - 16 let
  • počet připojených domácností v České a Slovenské republice je 813 378

Meteo TV

Televizní informační kanál poskytující divákům informační servis o aktuálním počasí, regionální předpovědi pro práci a volný čas, lyžařský servis a mnoho dalších meteorlogických informací, a to 24 hodin denně plně v češtině.

Cílová skupina:

  • cílová skupina jsou lidé, žijící ve městech ve věku 18 - 49 let
  • v České republice sledovanost ve 340 000 domácností

Spektrum

Kabelová stanice Spektrum je jediný kanál na českém trhu, který vysílá 18 hodin denně dokumenty všecho druhu, určené pro širokou veřejnost a to pouze v českém jazyce.

Cílová skupina:

 

  • cílová skupinas nadprůměrnými příjmy v produktivním věku 30 - 59 let
  • připojeno 1 095 783 domácností v České a Slovenské republice

Sport1

Vysílá 24 hodin denně 7 dní v týdnu ve 100% lokalizaci. Vysílání v České republice bylo zahájeno v roce 2006. Nabízí divákům spoustu napínavých sportovních událostí.

Cílová skupina:

  • cílová skupina jsou muži, aktivní, ve věku 18 - 49 let
  • počet připojených domácností v České a Slovenské republice je 560 000

TV Deko

První středoevropská tématická televizní stanice, která se zabývá domovem a doma tráveným časem. Nabízí program plný zajímavých nápadů, rad a tipů. Vysílá 14 hodin denně v pásmu mezi 8 a 22 hodinou.

Cílová skupina:

 

  • cílová skupina jsou aktivní ženy a muži, 18 - 49 let
  • počet připojených domácností je 520 v České i Slovenké republice

TV Paprika

První tématická gastronomická televize ve střední Evropě. Vysílání v ČR zahájila 17.ledna 2005. Vysílá 14 hodin denně, a to mezi 8 a 22 hodinou plně v českém jazyce.

Cílová skupina:

  • cílová skupina jsou předvším ženy 18 - 49 let
  • počet přípojek v České i Slovenské republice je 520 000

Hallmark

Stanice plná filmových překvapení tvořící neodmyslitelný díl filmové mozaiky. Působí ve více než 100 zemích světa. Kanál je šířen v nabídce UPC, UPC Direct, Digi TV a v nabídkách menších operátorů.

Cílová skupina:

  • rodinně založení diváci
  • konzervativní skupina diváků
  • diváci ve věku 25 - 55 let

ČT4 Sport

Sportovní kanál České televize zaměřený na všechna spektra veškerých sportovních událostí. Každý měsíc nejméně jedna velká sportovní událost a bonusové sporty oproti vysílání ČT2.

Cílová skupina:

  • cílová skupina - muži, vyšší socioekonomický profil
  • počet připojených domácností v České republice 1 016 700

AXN

Akční televizní kanál plný seriálového napětí a dobrodružných reality show. Působí v 90 mil. domácností ve 46 zemích světa.

V České republice bylo zahájeno vysílání v roce 2003. Stanice vysílá 7 dní v týdnu a 24 hodin denně.

Cílová skupina:

  • aktivní diváci, kteří se nebojí žít, 18 - 34 let, milovníci dobrodružství
  • v České a Slovenské republice 740 000 připojených domácnosti
  • diváci, kteří vědí, co chtějí a mají jasnou představu, co od života čekat
  • vyznavači dobrodružství, zábavy a adrenalinu
  • diváci, kteří nemají rádi nudu

ČT24

Zpravodajský kanál vysílající 24 hodin denně nabízí kromě pravidelného zpravodajského servisu z oblasti politiky, ekonomiky, regionů, kultury, sportu také škálu tématických magazínů a debat se zajímavými osobnostmi

Cílová skupina

  • cílová skupina vysoký socioekonomický profil, nižší střední věk (35 - 44 let)
  • počet domácností, sledující ČT24 v České republice je 1 020 000