Kabelové televize
HBO
Exklizivní premiérový kanál působící ve 45ti zemích světa.V České republice zahájilo HBO své působení v roce 1994. Vysílá 7 dní v týdnu 24 hodin denně, plně v českém jazyce.
Cílová skupina:
- vysoký socioekonomický profil, střední věk
Jetix
Jediný televizní kanál vysílající v českém jazyce určený výhradně dětem.
Pan-evropská stanice přinášející českým dětem 18 hodin příběhů pohádek
a kouzel denně.
Cílová skupina:
- cílová skupina jsou děti, 4 - 16 let
- počet připojených domácností v České a Slovenské republice je 813 378
Meteo TV
Televizní informační kanál poskytující divákům informační servis o aktuálním počasí, regionální předpovědi pro práci a volný čas, lyžařský servis a mnoho dalších meteorlogických informací, a to 24 hodin denně plně v češtině.
Cílová skupina:
- cílová skupina jsou lidé, žijící ve městech ve věku 18 - 49 let
- v České republice sledovanost ve 340 000 domácností
Spektrum
Kabelová stanice Spektrum je jediný kanál na českém trhu, který vysílá 18 hodin denně dokumenty všecho druhu, určené pro širokou veřejnost a to pouze v českém jazyce.
Cílová skupina:
- cílová skupinas nadprůměrnými příjmy v produktivním věku 30 - 59 let
- připojeno 1 095 783 domácností v České a Slovenské republice
Sport1
Vysílá 24 hodin denně 7 dní v týdnu ve 100% lokalizaci. Vysílání v České republice bylo zahájeno v roce 2006. Nabízí divákům spoustu napínavých sportovních událostí.
Cílová skupina:
- cílová skupina jsou muži, aktivní, ve věku 18 - 49 let
- počet připojených domácností v České a Slovenské republice je 560 000
TV Deko
První středoevropská tématická televizní stanice, která se zabývá domovem a doma tráveným časem. Nabízí program plný zajímavých nápadů, rad a tipů. Vysílá 14 hodin denně v pásmu mezi 8 a 22 hodinou.
Cílová skupina:
- cílová skupina jsou aktivní ženy a muži, 18 - 49 let
- počet připojených domácností je 520 v České i Slovenké republice
TV Paprika
První tématická gastronomická televize ve střední Evropě. Vysílání v ČR zahájila 17.ledna 2005. Vysílá 14 hodin denně, a to mezi 8 a 22 hodinou plně v českém jazyce.
Cílová skupina:
- cílová skupina jsou předvším ženy 18 - 49 let
- počet přípojek v České i Slovenské republice je 520 000
Hallmark
Stanice plná filmových překvapení tvořící neodmyslitelný díl filmové mozaiky. Působí ve více než 100 zemích světa. Kanál je šířen v nabídce UPC, UPC Direct, Digi TV a v nabídkách menších operátorů.
Cílová skupina:
- rodinně založení diváci
- konzervativní skupina diváků
- diváci ve věku 25 - 55 let
ČT4 Sport
Sportovní kanál České televize zaměřený na všechna spektra veškerých sportovních událostí. Každý měsíc nejméně jedna velká sportovní událost a bonusové sporty oproti vysílání ČT2.
Cílová skupina:
- cílová skupina - muži, vyšší socioekonomický profil
- počet připojených domácností v České republice 1 016 700
AXN
Akční televizní kanál plný seriálového napětí a dobrodružných reality show. Působí v 90 mil. domácností ve 46 zemích světa.
V České republice bylo zahájeno vysílání v roce 2003. Stanice vysílá 7 dní v týdnu a 24 hodin denně.
Cílová skupina:
- aktivní diváci, kteří se nebojí žít, 18 - 34 let, milovníci dobrodružství
- v České a Slovenské republice 740 000 připojených domácnosti
- diváci, kteří vědí, co chtějí a mají jasnou představu, co od života čekat
- vyznavači dobrodružství, zábavy a adrenalinu
- diváci, kteří nemají rádi nudu
ČT24
Zpravodajský kanál vysílající 24 hodin denně nabízí kromě pravidelného zpravodajského servisu z oblasti politiky, ekonomiky, regionů, kultury, sportu také škálu tématických magazínů a debat se zajímavými osobnostmi
Cílová skupina
- cílová skupina vysoký socioekonomický profil, nižší střední věk (35 - 44 let)
- počet domácností, sledující ČT24 v České republice je 1 020 000